نکات برتر در بازاریابی | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

در ایجاد یک استراتژی محتوای دوگانه…
کل مصرف محتوا به دو چیز منجر می شود: جستجوی فعال و کشف غیرفعال. جستجو در کانالهایی مانند Google ، YouTube و صدا انجام می شود. کشف توسط الگوریتم های اجتماعی ، الگوریتم های اجتماعی و پوشش رسانه ها هدایت می شود. استراتژی محتوا خود را به دو قسمت تقسیم کنید - یک استراتژی را ایجاد کنید که برای همه الگوریتم های جستجو (نه تنها Google) و به دیگری به سمت الگوریتم های اجتماعی و کانال های تحت تأثیر هدایت شود. یوتیوب یک کانال جذاب است به این دلیل که این دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و یک رهبر در مشاهده حالت کشف منفعل هستند. هنگام حل و فصل YouTube ، برای حل کردن یکی از این نقشها ، برای تهیه محتوای خود در نظر بگیرید. برای حوزه تخصصی شما یا یک سری سرمقاله واقعاً جذاب فیلم ، شاید در دو کانال جداگانه ، محتوا بسیار قابل کشف و ایجاد کنید. "

- مگان اندرسون ، مدیر بازاریابی در HubSpot

در سرمایه گذاری در پرداخت اجتماعی…
"همه چیز در رسانه های اجتماعی پرداخت شده است. رفته اند روز مارک های در حال رشد ارگانیک مخاطبان. فیس بوک و گوگل پول شما را می خواهند ، بنابراین آن را به آنها بدهید. هرگز قبلاً داده ها و هدف گذاری چندان عمیق و مؤثر نبوده است. برندهایی که به جامعه اجتماعی پرداخت می کنند ، آینده خود را کنترل می کنند. "

- تراویس چمبرز ، رئیس رسانه هکر و بنیانگذار رسانه های مجلسی

در مورد تجربه مشتری قبل از خرید…
"در سال 2019 ، ابتکارات تجربه مشتری از استراتژی بازاریابی جدایی ناپذیر خواهد شد. مشتری امروز یک تجربه ثابت و چند کاناله با یک مارک می خواهد ، و به عنوان بازاریاب ، ما باید مطمئن شویم که در آن مکان با مشتری ها ملاقات می کنیم. با برقراری ارتباطات ارزشمند در طول سفر خریدار ، ما یک رابطه بلند مدت مثبت ایجاد می کنیم. تجربه مشتری دیگر چیزی نیست که پس از فروش اتفاق بیفتد: این یک بخش لاینفک از خریدار است. "

- پاتریکا آلیس ، مدیر بازاریابی تجربه مشتری در Hanzo

در مورد اهمیت قوام…
SELF یک برند تقریباً 40 ساله است که در فضای پر بهداشت و شلوغ و سلامتی شلوغ است. برای ایستادگی ، ما باید به آنچه که ما را ویژه می کند تکیه کنیم. این به معنای احترام به وضوح از رسالت و ارزشهای ما است: ما به مردم كمك می كنیم بهترین گزینه را برای سلامتی و سلامتی شخصی خود انتخاب كنند. و ما این کار را با رعایت ارزش های فراگیر ، صحت ، همدلی و استقلال انجام می دهیم. از آنجا ، همه چیز این است که اطمینان حاصل کنیم که همه کارهایی را که نردبان انجام می دهیم تا به آن بینش بیشتری می رسد. این ثبات برای موفقیت ما مهم است. "

- کارولین کایلسترا ، سردبیر SELF

در رد کردن مطالب ...
"هرچند بازاریابی محتوا به عنوان یک روش استاندارد و برنامه بازاریابی محتوای خودتان بالغ شود ، نادیده گرفتن محتوای قدیمی خود بیش از پیش مضر می شود. داشتن هزاران محتوای قدیمی ، منسوخ و غیرقابل محتوا در سایت شما مانند فراموش کردن شرم آور ترین عکس های دانشگاه از پروفایل Facebook خود است. حتی اگر ممکن است دیگر به آنها فکر نکنم ، آنها هنوز در آنجا هستند و افراد می توانند آنها را پیدا کرده و از آنها برای ایجاد اولین برداشت خود از شما استفاده کنند. هرچه محتوای بیشتری داشته باشید ، بیشتر به جای ایجاد چیزهای جدید ، باید صرف نظارت ، به روزرسانی و تکرار مجدد مطالب قدیمی شوید. "

- بریتنی برگر ، استراتژیست بازاریابی محتوا B2B در BrittanyBerger.com

در استفاده از داده ها برای اتصال نقاط ...
"معیارهای شناسایی ، رسوب و اتصال که دارای تأثیر واقعی تجارت هستند ، مهمترین کارهایی است که یک بازاریاب داده محور می تواند انجام دهد. بسیار مهم است که به عقب برگردید و سؤال کنید ، "آیا ما بین فعالیتهای بازاریابی و داده های واقعی فروش ، حلقه ای را می بندیم؟" آنچه بیشتر بازاریابان بزرگ را از موارد خوب جدا می کند ، امکان اتصال نقاط به موقع برای به حداکثر رساندن تاثیر مشتری است. اگر خیلی بیشتر از آنچه داده هایتان به شما می گویند استفاده کنید ، مشتری شما به احتمال زیاد به سمت یک رقیب حرکت می کند. به عنوان بازاریاب ، ما خوشحالیم که در دریایی از راه حل های داده و فناوری شنا می کنیم ، اما اطمینان حاصل کنید که راه حل های فناوری شما به شما امکان می دهد تا تلاش های بازاریابی خود را به سرعت با نتیجه هایی که می توانید به بانک بپیوندید ، پیوند دهید! "
در ساخت داستانی پیرامون محصول خود…
وی گفت: "به عنوان یک بازاریاب محصول ، داستان ها به بخشی مهم و روزمره تبدیل شده اند. بیست سال پیش ، یک شرکت می تواند محصولی را با پیام رسانی ساده و تبلیغات راه اندازی کند. با گذشت زمان ، خریداران در معرض پیام های بسیاری قرار گرفته اند که هم اکنون پیام های تبلیغاتی را فیلتر می کنند. بنابراین ، همانطور که فکر می کنید یک محصول جدید را راه اندازی کنید ، یا به روزرسانی یک محصول موجود ، درباره این دو نکته فکر کنید. اول ، در مورد شرکت شما نیست. تیم شما این محصول را به دلایلی که برای مصرف کنندگان مهم است ساخته است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیام های شما بطور جدی روی آنها متمرکز شده است. دوم ، به تغییراتی که در جهان گسترده تر رخ می دهد نگاه کنید. پیام محصول خود را با آن روایت کلی پیوند دهید و به آنها نشان دهید که چگونه می توانند برای یافتن موفقیت به این تغییر متکی باشند. این فرمولی است که ما در HubSpot از آن استفاده کرده ایم و تیم ما همچنان به استفاده از محصولات خود راه اندازی می کند. "





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: